Życzliwość czai się tuż za rogiem

Cześć!

Chcę Ci dzisiaj opowiedzieć o czymś bardzo pozytywnym, co niedawno mnie spotkało. Oczywiście ogrom rzeczy pozytywnych mnie spotyka, małych i dużych, ale nie wszystko nadaje się do publikacji :) jednak ta sytuacja jak najbardziej!

Znasz ten tekst? https://poprawazycia.wordpress.com/2016/05/16/ja-nie-zebram/ Koniecznie się z nim zapoznaj, poniżej znajduje się przykład świetnego podejścia do sprawy!

Był ciepły, słoneczny dzień, bla bla bla 😃 Nic dziwnego, że znów odezwało się moje pragnienie. W takich momentach szybko uruchamia się w mojej głowie mapa miasta z odpowiednimi punktami, czyli, innymi słowy, gdzie mogę kupić i  wypić znanego energetyka i nie będzie to wielkim problemem. Podjeżdżam do jednego z takich moich punktów, w samum centrum Krakowa. Proszę nieznanego mi wcześniej kelnera, mówię Mu w czym rzecz, a On się do mnie nachyla i szepcze: „Powiem Panu szczerze…” Teraz aż wstyd, ale zanim On nabrał drugi wdech w mojej głowie pojawiło się ze sto negatywnych odpowiedzi typu “takich jak Pan to my tu nie obsługujemy”. Na szczęście to tylko uruchomiły się moje stereotypy. …„Powiem Panu szczerze, że my tu mamy strasznie drogo, a zaraz za rogiem kupi Pan trzy razy taniej”. Ja Mu za to na to, że wiem, ale tam mi nikt nie pomoże go wypić. Wiecie co ten człowiek zrobił? Nachylił się jeszcze raz i mówi: „Proszę się nie martwić, JA Panu pomogę” i za jego radą popędziłem błyskawicznie co sił w silnikach, zanim by się rozmyślił. Tuż po chwili wyjeżdżam ze sklepu z zakupionym po zdecydowanie niższej cenie napojem, a On stoi i już czeka na mnie ze słomką w ręku! W O W! Powiem tak, coraz rzadziej spotyka się takich życzliwych ludzi, jednak są kolejnym dowodem, że świat nie jest taki zły :) I są jeszcze na nim dobrzy ludzie, bądźmy i my tacy i takich też ludzi spotykajmy na swojej drodze!

 

One Comment

Add yours →

  1. Bardzo miły gest. Więcej takich ludzi i świat byłby piękniekszy. :)

    Polubione przez 2 ludzi

Skomentuj

