Jak przetrwać święta

Szybko, krótko i na temat, bo czasu nie ma :)

Aby miło spędzić czas z rodziną, kilka prostych rad:

Rozmawiaj dużo z rodziną, dowiedz się jak najwięcej o ich planach, marzeniach, sukcesach, co ich martwi, w czym potrzebują pomocy.

Bądź bardziej wyrozumiały w te dni, bo każdy chce odpocząć, zwolnij tempo życia na te kilka dni, jeśli czegoś nie zrobisz, świat się nie zawali (chyba, że chronisz walizki z guzikami do bomb atomowych :) to chroń)

Może już w te święta warto wprowadzić zmiany, zmienić coś, co zawsze było złe na dobre.

Wesołego Alleluja!

ps. zapomniałbym, sikawkę przyszykuj :)

5 Comments

Add yours →

  1. A ja się po prostu rozchorowałam, nie robiłam więc świąt, nie gościła u rodziny, więc ani się nie przejadłam ani nie przepracowałam. Za to wyspałem się za wsze czasy :))))

    Lubię to

  2. Zapas cytryn jest :-) No i zdrówko wraca powoli do normy, dziekuję :-)

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

