Komunikowanie się warzyw

Tak tak, warzywa mogą się komunikować, poczytajcie jak.
Zupełnie przez przypadek odkryłem, że warzywa mogą się komunikować o wiele łatwiej niż można sądzić.

O jakich warzywach mowa? O takich, które mają sprawny aparat mowy, lecz niezbyt sprawne ręce, by można było korzystać z  klawiatury (tetraplegicy, “zanikowcy”, “amputanci”, w ostatnim przypadku ręce można skreślić :) ) Już od pewnego czasu taką możliwość dają telefony z systemem Android (klik jeden klawisz i mówisz do telefonu, a on przetwarza to na pismo drukowane {z małymi tylko błędami} ). Dajcie proszę znać, czy telefony z IOS i Windows również mają taką możliwość.

Wracając do mojego przypadku, nosiło mnie by sobie coś kupić (znacie to?) i nie, nie szukałem sukienki ;p Nawiasem mówiąc, uwielbiam z moją Sympatią chodzić na zakupy, i wcale to nie jest podlizywanie się, po prostu lubię to! Też polubcie, fajna sprawa, dużo fajniejsza niż siedzieć na ławce przed sklepem jak ten ciul :)

Michał, możesz zmierzać do meritum? Tak tak, już już, no więc wszedłem na stronę giganta w sprzedaży internetowej i nie mówię tu o Allegro, ale też na A**** na N się kończy, i chodziłem, przeglądałem… I wiecie, jak klikniecie na coś, co Was zainteresuje, to już potem amen, przepadliście. Nie tylko to, że mózg Wam daje setki argumentów dlaczego powinniście to kupić, ale i potem zewsząd nawalają po oczach reklamy tego produktu. I mnie się to zdarzyło, nie było mocnych, kupiłem mało popularnego na naszym rodzimym rynku Chromebook-a z systemem chrome OS, i od tego czasu wiele się zmieniło.

Kilka zalet:

  • mogę pisać maile głosowo
  • mogę pisać szybciej niż nie jeden urzędnik państwowy :)
  • praktycznie bezdotykowo, w chrombook-u funkcja ta działa rewelacyjnie, w każdym możliwym miejscu gdzie jest potrzeba pisania, sprawdza się rewelacyjnie, tak na FB też :) we wszystkich komunikatorach
  • jest lekki
  • cichy
  • praktycznie nie ma w nim co się zepsuć, a jeżeli się tak zdarzy to nic nie utracimy, kupujemy następny, logujemy i tadam :) wszystkie dane są przechowywane w chmurze.

Czym jest Chromebook? Zachęcam Was do pogooglowania :) a nuż i Was będą męczyć reklamy :)

Więc moje drogie warzywka :), zainteresujcie się tym sprzętem, tfee chodzi bardziej o ten system ogromnie niedoceniany, będzie łatwiej wszystkim, Wam i Waszym towarzyszom, opiekunom.

Sprzęt nie jest drogi, a ułatwienie mega! … psssst. Bateria trzyma 12h! :)

Z mojej strony ogromnie polecam!

Do następnego razu!

Skomentuj

