Kawa…

Ile ziaren w torebce, ile filiżanek w Starbuniu, tyle artykułów na temat kawy jest w świecie. Jedne rozważania mówią o jej cudownym działaniu, drugie o jej szkodliwym wpływie, ja mam na ten temat takie zdanie, że w nadmiarze to i tlen człowiekowi szkodzi, jak również niedobór, ale ja tu o czymś innym chcę…

Zachęcam Was do spotykania się ze mną przy kawie bądź herbacie, choć najlepiej przy szklance ciepłej wody z cytryną, najlepiej pobudza :). Termin i miejsce spotkań: 5 rano od poniedziałku do piątku, na moim fanpage’u. Będziemy budzić się leniwie lub mega! energicznie, czasem wspólnie oglądać wschód słońca (zachęcam Was do przesyłania zdjęć). Wiem że pomyślicie “wariat” :) ale zapewniam Was, że świat o świcie jest najlepszy. Jeszcze prawie wszystko śpi, mamy spokojny umysł bez chaosu, wtedy jest najbardziej kreatywnie (serio!). Mój dzień zazwyczaj zaczynam od kawy, tak akurat lubię ciepły smak kawy o poranku, czasem nawet przed śniadaniem, które uwielbiam konsumować w towarzystwie najbliższej memu sercu osobie (moja sympatia). Po takim poranku, jeszcze zanim inni wstaną, mam już  zrobione zadania na obecny dzień, które zapisuje w Wunderlist, oraz plan na przedpołudnie jak i popołudnie, który sprawia że w życiu jest mniej chaosu (polecam!).

Więc jak? Daj się namówić! :) 5 rano, zaryzykuj przez najbliższy tydzień, gwarantuję Ci, że nie będziesz żałować. Szczerze zachęcam do wstawania, śledzenia mojego fanpege’a, oraz rozwoju wraz ze mną, a kto wie co się przydarzy. Daj szanse sobie jak również mi by wykazać się.

Baj.

2 Comments

Add yours →

  1. Kurczę, kusząco, ale akurat dopadło mnie wiosenne przesilenie i jestem dosłownie cały czas śpiąca. Piąta rano wydaje mi się nierealna, ale spróbuję :)

    Lubię to

Skomentuj

